Regulamin

 

REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY W SKLEPIE INTERNETOWYM

ZETA ARS


Pobierz formularz zwrotu w formacie pdf | Zapoznaj się z polityką prywatności | Cennik przesyłek

Sklep internetowy, działający pod adresem ip.zeta-ars.pl, prowadzony jest przez przedsiębiorcę działającego pod firmą PHU Zeta Tadeusz Zawada, NIP: 634-007-68-15, REGON 008433017, z siedzibą w Katowicach przy al. Wojciecha Korfantego 179B, zwanego dalej Zeta Ars.


1. Zeta Ars prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem:
a) strony internetowej www.zeta-ars.pl;
b
) telefonicznie (+48 32) 730 22 07, 607 445 665, 693 623 090;
c) drogą elektroniczną - e-mail: biuro@zeta-ars.pl.
3. Zamówienia w sklepie internetowym Zeta Ars można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia składane w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedziele oraz w święta realizowane będą w najbliższym dniu roboczym. Przesyłki poprzez Pocztę Polską  realizowane są w wyznaczone dni tygodnia - wtorek, środa, piątek.
4. Warunkiem koniecznym realizacji zamówienia jest podanie aktualnego numeru telefonu, adresu e-mail, adresu, na który przesłane będą towary, oraz rejestracja w bazie Zeta Ars.
5. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu w całości.

PROCEDURA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:


Cennik przesyłek

1. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje pocztą elektroniczną informację o jego złożeniu w systemie wraz z prośbą o potwierdzenie.
2.Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictem Dotpay.pl.
3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu odpowiedniej kwoty na rachunku o numerze: 70-1060-00760000330000560638, ewentualnie po otrzymaniu przez Zeta Ars informacji o dokonaniu przez klienta przelewu za pomocą dostępnych w sklepie internetowych bezpiecznych form płatności.
4.. Wpłata (kwota zamówienia wraz z kosztami przesyłki) powinna nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od potwierdzenia, o którym mowa w pkt. 1. Po tym terminie zamówienie nieopłacone zostanie anulowane, a towary zamówione ponownie staną się dostępne w sprzedaży.
5.. Czas realizacji zamówienia (czas od zaksięgowania stosownej kwoty do wysyłki) wynosi do 2 dni roboczych.
6.. Zeta Ars nie ponosi odpowiedzialności za czas dostawy (zależny od przewoźnika – Poczta Polska lub firma kurierska).
7.. W przypadku otrzymania przez Zeta Ars wpłaty po terminie anulowania zamówienia:
a) jeśli Zeta Ars nadal posiada towary, które były podstawą zamówienia, następuje jego realizacja – pełna lub częściowa,
b) jeśli Zeta Ars nie dysponuje już zamawianymi towarami, Zeta Ars niezwłocznie zwraca, przelewem bankowym na wskazane przez wpłacającego konto, wpłaconą za anulowane zamówienie kwotę.
8. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
9. Do każdego zakupu wystawiany jest paragon fiskalny lub, po wybraniu przez Klienta odpowiedniej opcji, faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są gotowe do wysyłki.
10. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu realizacji zamówienia.
11. Klient, do momentu realizacji zamówienia, może usunąć złożone zamówienie potwierdzając to drogą elektroniczną z adresu podanego przy rejestracji.
12. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
13. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
14. Koszty dostawy uwzględnione będą w składanym zamówieniu. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
15. Przesyłki dostarcza:
a) Poczta Polska - przesyłka priorytetowa, czas dostawy około 2 dni robocze; przesyłka ekonomoiczna - około 4 dni roboczych.
b) Firma kurierska - przesyłka kurierska, czas dostawy około 1-2 dni robocze.

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE


1. Przesyłki zagraniczne w obecnej chwili nie są realizowane.

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE:


1. Na ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) istnieje możliwość odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów wraz z dokonaniem zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpienie może być złożone według załączonego wzoru.
2. Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny dotyczy wyłącznie towarów zakupionych w sklepie internetowym.
3.Zwracany towar po odstąpieniu od umowy nie może nosić śladów użycia i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Klienta.
4. Zeta Ars w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy zwraca poniesione przez Klienta koszty przesyłki.7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, jeśli towar nosi ślady użytkowania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech, charakteru i funkcjonowania rzeczy.
5. Przed odesłaniem towaru po odstąpieniu od umowy prosimy o skontaktowanie się z naszym przedstawicielem. Pozwoli to na jednoznaczne ustalenie właściwej procedury zwrotu. Niezależnie od powyższego, towar powinien zostać odesłany nie później niż w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.
6. Towary zakupione w siedzibie Zeta Ars, nie podlegają zwrotom z wyłączeniem zwrotów reklamacyjnych.
7. W przypadku wady rzeczy, stwierdzonej przed upływem 2 lat od dnia zakupu, Klient ma prawo złożyć reklamację. Reklamację towaru składa się w formie pisemnej, przesyłając ją wraz z dołączonym dowodem zakupu (paragon, faktura) i dołączonym reklamowanym towarem na adres siedziby PHU ZETA TADEUSZ ZAWADA, 40-153 Katowice, Al. Wojciecha Korfantego 179B.
8. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej wpłynięcia.
9. Procedura reklamacyjna kończy się:
a) uznaniem reklamacji - Klient otrzymuje zwrot kosztów towaru lub wymianę towaru na wolny od wad.
b) odmową uznania reklamacji - Klient otrzymuje pisemne uzasadnienie odmowy uznania reklamacji oraz ponownie bezzasadnie reklamowany towar.
W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo odwołania się od decyzji firmy PHU Zeta do właściwego Sądu.
10. Reklamację przesyłki (niedostarczenie przez Pocztę Polską) Zeta Ars może przyjąć od Klienta po upływie 14 dni od daty jej nadania, zgodnie z Regulaminem Poczty Polskiej lub - w przypadku przesyłki kurierskiej - zgodnie z procedurą obowiązującą kuriera.
11. Uznanie reklamacji przesyłki uzależnione jest od wyniku reklamacji rozpatrzonej przez przewoźnika.
12. Każdy zarejestrowany Klient naszego serwisu ma prawo do wglądu, edycji i usunięcia swoich danych osobowych.
13. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę PHU Zeta Tadeusz Zawada siedzibą w Katowicach do celów związanych z realizacją zamówień złożonych przez klientów, obsługi posprzedażnej, przekazywaniem klientowi informacji handlowej oraz podejmowania działań marketingowych w formach dozwolonych prawem, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2014 r., poz.1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422).

ZWROTY I NIEODEBRANE PRZESYŁKI


1. Zeta Ars nie przyjmuje przesyłek zwrotnych, reklamacyjnych itp., wysyłanych za zaliczeniem pocztowym.

2. W przypadku zwrotu przez Pocztę Polską nieodebranej w terminie przesyłki, Klient zostanie powiadomiony o tym fakcie. W przypadku podtrzymania przez Klienta chęci otrzymania towaru, zobowiązany jest on do ponownego wniesienia opłaty pocztowej za kolejne nadanie do niego przesyłki. Towar zostanie wysłany po otrzymaniu tej opłaty.